کد خبر: ۳۳۱۹۶۱
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
0
جلسه معارفه دکتر سید حمید سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان مهر برازجان با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر و رئیس شبکه بهداشت دشتستان برگزار شد.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی برازجان معارفه شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، دکتر نویدی فرد در ادامه به تشریح سیاست ها و اقدامات سازمان تامین اجتماعی در کشور و استان پرداخت و با اشاره به پروژه در حال ساخت درمانگاه برازجان خواهان همکاری همه دستگاه‌های مربوطه برای افتتاح هرچه سریعتر آن شد.


دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی با تشریح پروژه‌ درمانگاه‌های در دست اقدام در سطح استان مانند پروژه های دیر، برازجان، خورموج و جم گفت: در سطح استان پروژه‌های احداث درمانگاه در دست اقدام داریم از جمله درمانگاه برازجان که امیدواریم امسال بتوانیم آن را افتتاح کنیم.


وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح امداد بک را در سطح استان اجرا کردیم که شامل چهار استراتژی و ده اقدام بود که در تمام مراکز ما به اجرا درآمد و توانستیم با اجرای این اقدامات خدمات قابل توجهی به بیماران کرونایی ارائه دهیم.


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به شیوع وضعیت کرونا ویروس در استان گفت: از دیگر اقدامات ما طرح نسیم 19 بود که با هدف طرح در خانه ماندن و عدم مراجعه بیماران دارای پرونده مزمن به مراکز درمانی این طرح اجرا شد که براساس ساز و کاری که در مدیریت اندیشیده شد داروی بیماران دارای پرونده مزمن به صورت رایگان به در خانه آنها برده می شود و وضعیت جسمی بیماران مانند فشار خون نیز توسط بهیاری آموزش دیده در محل انجام می گیرد.


وی با اشاره به اقدام بی سابقه دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای اولین بار مطالبات دانشگاهی توسط سازمان تامین اجتماعی تسویه کامل و این مطالبات به روز شد.


دکتر نویدی فرد با اشاره به حذف تاریخ اعتبار دفترچه های درمانی گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی دیگر نیازی به درج تاریخ اعتبار در دفترچه های خود ندارند و می توانند با روش هایی که اعلام شده است به صورت غیر حضوری وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود را استعلام کنند.


دکتر نویدی فرد در ادامه این جلسه با معرفی دکتر سیاسی نژاد گفت: طبق برنامه، در برگزاری آزمون شناسایی مدیران آینده، کلیه مدیران و روسای تامین اجتماعی در سراسر کشور باید از بین شرکت کنندگان این آزمون انتخاب شوند.


وی در ادامه گفت: همچنین شاخص دیگر انتخاب مدیران، جوانگرایی است که از اولویت های مدیر عامل سازمان نیز است. در همین راستا دکتر سیاسی نژاد که از جوانان نخبه استان هستند، به عنوان سکاندار بیمارستان مهر برازجان انتخاب شد.


وی با اشاره به بحث توسعه بیمارستان مهر گفت: برای توسعه فضای فیزیکی و همچنین تنوع خدمات درمانی نیاز به جوانی پر انرژی، خوش فکر و پیگیر داریم که بتواند بحث توسعه فضای فیزیکی بیمارستان و توسعه ارائه خدمات درمانی را به شکل جدی پیگیری کند و دکتر سیاسی نژاد این خصوصیات را برای انجام اهداف مدیریت درمان دارا هستند.


وی در ادامه با اشاره به بومی بودن دکتر سیاسی نژاد گفت: ایشان از فرزندان برازجان هستند که خود از نزدیک مشکلات و توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف شهرستان را درک کرده اند و امیدواریم به دلیل همین آشنایی بتواند مجدانه و متعهدانه در این جایگاه باعث پیشرفت و توسعه بیمارستان شود.
دکتر نویدی فرد در ادامه گفت: از کارکنان بیمارستان می‌خواهم همانند همیشه با روحیه و انگیزه مثال‌زدنی با سرپرست جدید بیمارستان همیاری و مشارکت کامل داشته باشند.

 

در این جلسه دکتر سیاسی نژاد نیز اولویت اصلی خود در بیمارستان را توسعه فیزیکی و افزایش خدمات کیفی درمانی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان گفت: بیمارستان مهر برازجان در ابتدا بیمارستانی تک تخصصی بنا گذاشته شد ولی اکنون بنا به شرایط شهر برازجان نیاز است که با توسعه آن خدمات گسترده‌تری به مردم شریف دشتستان ارائه کند.


وی با تشکر از مدیریت درمان استان برای سپردن سکان مسئولیت بیمارستان مهر گفت: امیدوارم بتوانم در این راه، پاسخ درخور شانی را به این اعتماد بدهم.

 

دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین با حضور در فرمانداری دشتستان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

وی با اشاره به توانایی‌های دکتر سیاسی نژاد به عنوان سرپرست بیمارستان مهر برازجان گفت: وی از جوانان نخبه استان بوشهر هستند که به این سمت منصوب شده و امیدواریم با تعامل خوب با مسئولین شهرستان دشتستان بخصوص فرماندار بتوانیم مشکلات درمانی را برطرف و خدمات درمانی هرچه بهتری را به مردم دشتستان ارائه کنیم.


فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان نیز با اشاره به تعامل خوب فرمانداری با تامین اجتماعی استان گفت: با توجه به جوانگرایی و توانایی‌های دکتر سیاسی نژاد آینده خوبی را برای ایشان پیش بینی می کنم و فرمانداری نیز با تمام توان با مدیریت درمان و بیمارستان مهر تعامل کاملی خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: