کد خبر: ۳۳۲۵۸۶
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
0
مدیران تامین اجتماعی استان سمنان با نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیران تامین اجتماعی استان سمنان با نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این دیدار اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان ضمن قدردانی از تلاش همکاران در بخشهای بیمه ای و درمانی بر افزایش رضایتمندی مراجعین تاکید کرد.


وی درک شرایط فعلی جامعه و تلاش در انجام امورات بیمه شدگان با گشاده رویی و مهربانی را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد : پیگیری وصول مطالبات سازمان از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس انجام خواهد شد.


محمداخلاقی؛مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان نیز در این دیدار گفت: ۱۰شعبه،۲شعبه اقماری و ۴کارگزاری رسمی درسطح استان مشغول به خدمت هستند.

 

اخلاقی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی استان سمنان شامل ۱۶۵ هزار نفر هستند که با احتساب نفرات تبعی، حدودا به ۵۰۵ هزار نفر رسیده که باتوجه به آخرین سرشماری سال۹۵، حدودا ۷۲ درصد از جمعیت استان را به خوداختصاص داده اند.

 

دکترسیدمجتبی اکرم، مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان و روسای مراکزبیمه ای و درمانی منطقه غرب استان نیز، بطورجداگانه به بیان مسائلی پیرامون سازمان تامین اجتماعی پرداختند.

دیدار مدیران تامین اجتماعی استان سمنان با نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: