May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۸۵۵
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
0

به گزارش پول نیوز بنا به گزارش مانهایمر مورگن آلمان، پلیس با دیدن زنانی که کیسه‌های حاوی برگ مو حمل می‌کردند شگفت‌زده شد. این زنان قصد داشتند به مانند مردم مشرق زمین، دلمه برگ مو درست کنند. معلوم نیست سرنوشت سه زن بعد از دستگیری از سوی پلیس چه خواهد شد، همانطور که هفته گذشته سرنوشت مرد سارق برگ مو مشخص نشد. به گزارش دویچه‌وله پیش بینی می‌شود آنها به جرم سرقت و از بین بردن مال غیر، محکوم شوند.

 

رواج دزدی عجیب در آلمان برای پخت این غذای شرقی + عکس////فردا

 

سه زن از ایالت هیسن آلمان برای درست کردن دلمه برگ مو مقدار زیادی از برگ درخت مو به قیمت ۱۰۰۰ یورو، را از مزارع این درخت چیدند.

بنا به گزارش مانهایمر مورگن آلمان، پلیس با دیدن زنانی که کیسه‌های حاوی برگ مو حمل می‌کردند شگفت‌زده شد. این زنان قصد داشتند به مانند مردم مشرق زمین، دلمه برگ مو درست کنند.

 

رواج دزدی عجیب در آلمان برای پخت این غذای شرقی + عکس////فردا

 

پلیس می‌گوید این نخستین‌ بار نیست که نیروهای پلیس چینندگان برگ درخت مو را دستگیر می‌کند، در پایان هفته گذشته نیز پلیس مردی را که سعی می‌کرد کیسه‌های پر از برگ مو را داخل اتومبیلش جا بدهد.

معلوم نیست سرنوشت سه زن بعد از دستگیری از سوی پلیس چه خواهد شد، همانطور که هفته گذشته سرنوشت مرد سارق برگ مو مشخص نشد. به گزارش دویچه‌وله پیش بینی می‌شود آنها به جرم سرقت و از بین بردن مال غیر، محکوم شوند.

دفتر پلیس به مردم درباره کندن برگ مو هشدار داده و توصیه کرده به دلیل سمپاشی این برگ‌ها، برای حفظ سلامت خودشان هم که شده دست از خوردن برگ مو بردارند تا سلامتی عمومی حفظ شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: