April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهبود درآمدها در سطوح حداقلی رقم خورد
کد خبر: ۳۳۳۰۵۴
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
0
در حالی که فعالیت های «تمحرکه» با سود همراه نیست اما؛ تا پایان دوره 3 ماهه نخست سال جاری توانسته 2 میلیارد ريال سود بسازد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «ماشین سازی نیرو محرکه» خیلی زود و پیش از پایان خرداد ماه، گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، در سومین ماه از سال 99 فقط یک میلیارد ريال درآمد عاید شرکت شده و از درآمد ماه قبل حدود 84 درصد بیشتر است.

«تمحرکه» و درآمد 200 میلیون تومانی

این نکته را باید مدنظر داشت که «تمحرکه» در خرداد ماه سال 98 هیچ گونه درآمدی نتوانسته بود شناسایی کند.


به این ترتیب، جمع کل درآمدهای این شرکت در 3 ماهه گذشته از سال جاری اندکی از رقم 2 میلیارد ريال فراتر رفت؛ در حالی که در مدت مشابه سال قبل کمتر از 2 میلیارد ريال درآمد داشت.


لازم به ذکر است که «تمحرکه» در گزارش های قبلی خود درآمد سال 99 را به میزان سال 98 و معادل 23 میلیارد ريال پیش بینی کرده بود.


بنابراین، با گذشت یک فصل از سال 99، این شرکت توانسته فقط 9 درصد از درآمد پیش بینی شده را پوشش دهد.


به طور کلی، وضعیت عملیاتی شرکت «ماشین سازی نیرومحرکه» چندان چنگی به دل نمی زند و در سال 98 تنها به مدد درآمدهای متفرقه توانسته بود سودسازی کند و همچنان همانند دوره های گذشته با زیان ناخالص فعالیت می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: