کد خبر: ۳۳۴۰۴۴
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
0
در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۱۸ تیر، حضور چندین نماد خودرویی و پالایشی در میان بیشترین دارندگان صف خرید، نشان از اقبال عمومی معامله‌گران به این گروه‌ها دارد.
به گزارش پول نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۱۸ تیر، سه گروه خودرویی، پالایشی و بانکی همچنان با تقاضای بسیاری مواجه هستند و این در حالی است که تقاضا در گروه فلزات اساسی به تعادل رسیده است.


وضعیت خوب گروه خودرویی و همچنین بانکی در حالی رقم خورده که در روز‌های اخیر گروه پتروشیمی و پالایشی نیز با تقاضای زیادی مواجه شده‌اند. با این حال در طرف عرضه نمادهایی، چون غصینو، چکاپا و ودی بیشترین حجم صف فروش را تشکیل داده‌اند.

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که پیش از شروع بازار نمادهایی، چون شساخت، جم و مفاخر به دلیل افشای اطلاعات گروه الف با یک ساعت تاخیر بازگشایی خواهند شد. همچنین همانند روز‌های گذشته زمان معاملات نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳و ۴۰ و نماد‌های خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ خواهد بود.

روز گذشته شاخص کل اگر چه رشدی ۲۸ هزار واحدی را به ثبت رساند، اما منفی بودن شاخص کل هم وزن نشان داد که فشار عرضه در کل بازار بیشتر از تقاضا بوده و احتمالا این فشار در نیمه اول معاملات امروز نیز مشهود باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: