کد خبر: ۳۳۴۸۵۱
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
0
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت 7250 میلیارد ریالی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج طی سه سال اخیر توسط این بانک گزارشی ارائه نمود.

پرداخت 7250 میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک توسعه تعاون

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک فرارسیدن روز ازدواج مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب علیه‌السلام و بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا سلام‌الله‌علیه اظهار داشت: مقوله ازدواج به لحاظ عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی حائز اهمیت ویژه‌ای است و ازدواج صحیح پایه‌گذار خانواده سالم و اجتماع سالم می‌باشد.

مهدیان به ایفای تعهدات بانک توسعه تعاون در پرداخت وام ازدواج جوانان اشاره نمود و در ادامه افزود: طی سه سال اخیر 7250 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سراسر کشور پرداخت گردیده است و به شبکه شعب ابلاغ گردیده که درنهایت آسان‌گیری و کمال همکاری را با متقاضیان و زوجین واجد شرایط منظور نمایند.

وی بابیان اینکه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر ازدواج اثرگذار است در این رابطه گفت: فراهم‌سازی شرایط اقتصادی لازم و تسهیل وضعیت مناسب مالی برای جوانان از اهداف راهبردی دولت بوده است و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان به‌عنوان تکلیف بر عهده شبکه بانکی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: