به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز حسین زنجانی مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات کارگزاری هاو اهمیت نظارت بر ارائه خدمات آنها به خانواده بزرگ تامین اجتماعی عنوان کرد.
زنجانی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی ، نظم و انضباط و رعایت طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی مراجعین شد و افزود خلق منابع و ارزش آفرینی از اهم موارد راهبردی کارگزاریها باید باشد.
وی افزود: 75درصد خدمات تامین اجتماعی تا پایان سال جاری غیر حضوری خواهد بود.