May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۲۷۲
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
0
مراسم امضاء و تبادل تفاهم نامه همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی و شرکت ارتباطات مبین نت برگزار شد.

وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مبین نت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

 

به گزارش پول نیوز رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نیاز به افزایش ضریب نفوذ فناوری اطلاعات در بخش های مختلف به دلیل توسعه این فناوری در کشور و همچنین تغییر رویکردهای کارکردی بتوانیم بهره برداری بسیار مناسبی از زیرساخت های موجود در کشور انجام دهیم تا مردم با سهولت بیشتر و هزینه کمتر کارهای خود را انجام دهند و خدماتی را که مرتبط با حوزه های مختلف است، دریافت کنند.

کریم احمدی صومعه با بیان اینکه با توسعه این فناوری حاکمیت می تواند اطلاعاتی را که مورد نیاز است دریافت کند، افزود: با توسعه این فناوری اعمال قوانین و مقررات مورد نیاز راحت تر انجام می شود و با حداقل زمان حداکثر سرعت و بهترین کیفیت، اطلاعات مورد نیاز دریافت می شود.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری در سطح ملی برای ارائه خدمات شبکه اختصاصی APN مبین نت توسط رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت امضا و مبادله شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: