April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۳۶۵
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
0
بیمه آسیا در تداوم فعالیت های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، در طرح رویش همدلی عید قربان و به منظور اطعام نیازمندان در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، مشارکت کرد.

بیمه آسیا در طرح رویش همدلی عید قربان مشارکت کردبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز با تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت دهه ولایت، اعلام کرد : شرکت بیمه آسیا در تداوم فعالیت های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و در راستای گسترش فرهنگ قربان و غدیر، با همکاری مجموعه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج)، در رزمایش همدلی و کمک همدلانه به نیازمندان حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این طرح ،شرکت بیمه آسیا نسبت به تهیه و توزیع گوشت گرم و سایر مایحتاج نیازمندان در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اقدام نمود.

گفتنی است ، بیمه آسیا سال گذشته نیز بیش از یک میلیارد ریال کمک های غیر نقدی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: