کد خبر: ۳۳۵۴۲۷
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
0
با حضور مدیر بیمه سرمد در استان مازندران، 300 بیمه کرونا به مددجویان کمیته امداد خمینی اهدا شد.

اهدای بیمه کرونای سرمد به مددجویان کمیته امداد استان مازندران

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز در روزهایی که شیوع کرونا دوباره اوج گرفته است، نگرانی از ابتلا به بیماری کرونا در میان افراد بیشتر شده است، به خصوص اینکه این روزها درمان کرونا هم چندان کم هزینه نیست.

بیمه سرمد که سال گذشته، بیمه کرونا را برای رفاه مردم معرفی کرده بود، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، 300 بیمه‌نامه کرونای سرمد را به مددجویان کمیته امداد امام خمینی اهدا کرد.

در دیدار قاسم به‌روزی مدیر بیمه سرمد در استان مازندران با حجت‌الاسلام عالیشاه ریاست کمیته امداد امام خمینی استان و نصیری مدیریت بانک صادرات استان مازندران، 300 بیمه‌نامه کرونای سرمد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی اهدا شد.

پیش از این نیز در دیدار مهدوی مدیرعامل و کاتب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی، 2000 بیمه‌نامه کرونا به مددجویان این کمیته اهدا شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: