کد خبر: ۳۳۵۸۲۵
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
0
وزیر راه و شهرسازی گفت: جعبه‌های سیاه هواپیمایی اوکراینی در کشور فرانسه بازخوانی شده و محتوای آن‌ها با هم تطبیق داده شده که منتظر گزارش نهایی هستیم.
به گزارش  پول نیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: موضوع تغییر سیاست این بخش همواره حائز اهمیت بوده و طبق دستور رییس جمهور این تغییر انجام شد تا شاهد ایجاد انضباط فراگیر در صنعت هوانوردی کشور باشیم.

وی افزود: فرد منصوب شده دارای دانش بالایی است و با انتصاب این فرد شاهد اتفاقات موفقی در حوزه هوانوردی خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه تعاملات سازمان هواپیمایی کشوری با ایکائو گفت: این اقدامات همواره در اولویت برنامه‌های این بخش به شمار می‌رود.

اسلامی با تکذیب سفر هوایی برخی از بیماران کرونایی گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا جابجایی و یا تردد فرد کرونایی در خارج از منزل جرم است و تا به امروز نیز شرکت‌های هواپیمایی بیمار کرونایی را جابجا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تمامی فرودگاه‌های کشور تب‌سنجی انجام می‌شود گفت: در صورتی که فردی مشکوک به کرونا باشد از ورود آن به هواپیما یا فرودگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: عابدزاده ۵ سال در سازمان هواپیمایی کشوری خدمت کرده و تغییر آن به دلیل ضرورت‌های سازمان بوده تا تغییر و تحولاتی در این بخش محقق شود.

اسلامی گفت: آسمان ایران امن‌ترین آسمان کشور است و به عنوان استراتژیک‌ترین آسمان برای پرواز‌های عبوری است.

وی افزود: شیطنت‌هایی در این بخش صورت گرفته و به دلیل مداخلات استکبار جهانی که وانمود می‌کند آسمان ایران ناامن است برخی اطلاعیه‌هایی را صادر کرده است.

اسلامی گفت: یک شرکت انگلیسی در منتها علیه خط شرقی عراق یک خط هوایی باز کرده و به قیمت بسیار نازل شرکت‌های هواپیمایی را ترغیب به عبور از این منطقه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: کاهش پرواز‌ها به ویژه پرواز‌های خارجی به دلیل شیوع کرونا بوده و در خصوص میزان پرواز‌های خارجی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی در مورد شاغل یا بازنشسته بودن رؤسای جدید سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هر دو شاغل هستند و هنوز بازنشسته نشدند.

وزیر راه و شهرسازی در مورد بازخوانی جعبه سیاه اظهار کرد: DVR و CVR جعبه‌های سیاه هواپیمایی اوکراینی در کشور فرانسه بازخوانی شده و محتوای آن‌ها با هم تطبیق داده شده‌اند و منتظر گزارش نهایی هستیم.
اسلامی تاکید کرد: کشور‌های دیگری هم در این خصوص بیانیه صادر کردند که برای ما اهمیتی ندارد و ما طبق آنکس ۱۳ و ایکائو کار خود را انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: