May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۲۳۵
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
0
با وجود سه ماه متوالی افزایش تولید کارخانه‌ای در آمریکا، هنوز هم تولید در این کشور ۸ درصد کمتر از سطح تولید در ماه فوریه است.

افزایش رونق تولید کارخانه ای در امریکا

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، افزایش تولید خودروهای موتوری در آمریکا باعث شد رونق تولید کارخانه ای در این کشور در ماه جولای بیشتر از حد انتظار باشد ولی فعالیت های تولیدی در این کشور هنوز هم پایین تر از سطح قبل از بحران کروناست.

 

فدرال رزرو آمریکا در روز جمعه اعلام کرد تولید کارخانه ای در این کشور 3.4 درصد در جولای افزایش داشته است. این رقم در ماه ژوئن برابر با 7.4 درصد بود. با وجود سه ماه متوالی افزایش تولید کارخانه‌ای در آمریکا، هنوز هم تولید در این کشور 8 درصد کمتر از سطح تولید در ماه فوریه است. اقتصاددان‌ها پیش بینی کرده بودند تولید کارخانه ای در آمریکا 3 درصد در جولای افزایش داشته باشد.

 

با وجود بازگشایی کسب و کارها در آمریکا، افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا همچنان تقاضا را پایین نگه داشته است. تولید کارخانه‌ای که 11 درصد اقتصاد آمریکا را تشکیل می دهد قبل از آغاز همه گیری ویروس کرونا هم به خاطر جنگ تجاری با چین با مشکلاتی مواجه بود.

 

قیمت پایین نفت به خاطر تاثیر همه گیری ویروس کرونا، هزینه کرد تولیدکنندگان نفت را برای تجهیزات حفاری و اکتشاف پایین آورده است.

 

تولید خودروهای موتوری و قطعات خودرو 28.3 درصد در جولای افزایش داشت. تولید این تجهیزات در ژوئن 118.3 درصد بالا رفته بود. تولید ماشین آلات، کامپیوتر، محصولات الکترونیکی تجهیزات و وسایل الکتریکی و قطعات آن هم افزایش یافته است.

 

افزایش تولید کارخانه ای به همراه 3.3 درصد افزایش صنایع همگانی و 0.8 درصد افزایش فعالیت های معدنکاری، تولید صنعتی در ماه جولای را 3 درصد افزایش داده است. این رقم در ماه ژوئن برابر با 5.7 درصد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: