April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۲۳۹
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
0
سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران به مدت یک‌ سال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.

تمدید اعتبار سپهرکارت‌های نیمه اول سال ٩٩ بانک صادرات تا ١٤٠٠

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران با هدف تسهیل دریافت خدمت توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب، به مدت یکسال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.

این بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تمرکز هر‌چه بیشتر بر خدمات بانکی الکترونیکی و همچنین تسهیل استفاده هموطنان و مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تمدید یک ساله تاریخ سپهرکارت‌های شش ماهه اول سال ٩٩، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه‌ای از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز را از ٣٠ میلیون ریال به ٦٠ میلیون ریال افزایش داد.

همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌ساز‌ها (اپلیکیشن‌های موبایلی خارج از شبکه بانکی که امکان انجام تراکنش‌های پرداخت را فراهم می‌کنند) از جمله اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ»، از ١٠ میلیون ریال به ٣٠ میلیون ریال ارتقاء یافت.

بانک صادرات ایران با بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢١ میلیون سپهر کارت فعال، حجم وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری را با استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکداری الکترونیک در سراسر کشور به هموطنان ارائه می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: