April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۲۸۵
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
0
تیم سئو کار ما با داشتن کارشناسان زبده در زمینه سئو و کسب رتبه یک گوگل با ارائه بهترین خدمات در خدمت شماست. هم چنین ارائه تضمین برای افت نکردن در رتبه بندی در گوگل از مهم ترین ویژگی های خدمات شرکت ماست.

انواع خدمات سئو چیه ؟ و چه کارایی در سئو انجام میشه ؟

به گزارش پول نیوز،ما در چند مرحله و با ارائه خدماتی مثل مشاوره سئو به صورت رایگان سایت شما را به صورت حرفه ایی بررسی می کنیم و با ارائه یک برنامه دقیق به صورت ماهیانه یا هفتگی به سئو شدن سایت شما کمک شایانی میکنیم. و در نهایت با انجام خدمات سئو سایت شما را در سریع ترین و مطمئن ترین راه به رتبه اول گوگل می رسانیم.

 

فوائد و مزیت های سئو و بهینه سازی سایت:

 

پیشی گرفتن در میدان فروش نسبت به سایر رقبا
بالا بودن در جست و جو کلمات کلیدی نسبت به بقیه سایت ها در گوگل
بالا رفتن سطح فروش، ایجاد بازار هدف بیشتر
بازاریابی با کمترین هزینه
افزایش بازدید سایت
معرفی شما به صورت 24 ساعته حتی زمانی که در محیط کار حضور ندارید.
کاهش هزینه به منظور معرفی به کاربر.
بالا رفتن اعتماد کاربر.
کاهش هزینه های جانبی
استفاده مناسب از زمان و فرصت برای تبلیغ

مراحل انجام پروژه های سئو در آتی ناجی:

بررسی سایت فعلی شما و لینک موجود، بررسی سطح سئو در حال حاضر و آنالیز جز به جز سایت.
بررسی لینک های سایت های رقبا.
بررسی و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و ارائه مشاوره.
بررسی کلمات کلیدی رقبا.
رفع ایراد های سئو داخلی سایت.
رفع ایراد های سئو خارجی سایت.
تنظیم قرارداد.
شروع قرارداد در زمان تعیین شده (هم چنین پایان پروژه در زمان وعده داده شده)
فرستادن آنالیز و بهتر شدن رتبه ها به کارفرما که کارفرما به روند پیشرفت پروژه در زمان های معین شده اشراف کامل داشته باشد.

10.اقدامات لازم برای نگه داشتن رتبه بالا در گوگل.

 

خدمات سئو سایت:

 

از جمله خدمات سئو ایی که شرکت آی تی ناجی برای شما انجام می دهد را در ادامه نام میبریم:

آنالیز وضعیت فعلی سایت
آنالیز رقبا
تحقیق کلمات کلیدی
تولید محتوای با کیفیت
اقدامات سئو داخلی
اقدامات سئوی فنی با تکنیکال
لینک سازی استاندارد

 

خدمات طراحی سایت:

 

طراحی سایت به معنی تلاش برای به وجود آوردن یک پایگاه اینترنتی برای عرضه خدمات، فروش محصول و یا اطلاع رسانی می باشد. طراحی سایت یک پروسه است که از لایه های مختلفی تشکیل شده است مثل لایه سازی وب، تولید محتوا، رعایت اصول سئو و طراحی گرافیکی. برای آوردن سایت خود به صفحه یک گوگل باید تمام این موارد را رعایت کنید.

انواع طراحی سایت:

 

وب سایت ها به دو نوع داینامیک و استاتیک تقسیم بندی می شوند.

 

طراحی سایت استاتیک:

 

یک فایل جداگانه برای هر صفحه وب سایت بر روی سرور ذخیره میشود و هر موقع که به آن نیاز پیدا کنند دوباره عینا از روی سرور بازخوانی میشود و برای کاربر به نمایش گذاشته می شود این نوع سایت ها بیشتر تا سال 2015 محبوب بودند و از مزیای آن میتوان به امنیت بالا و آسانی طراحی صفحات اشاره کرد. به طور کلی سایت های تک صفحه ای که کل پیج دارای محتوای ساده و ثابتی است و احتیاج به ویرایش چندانی ندارد را بر اساس سایت های استاتیک میسازند.

 

رفته رفته سرورها ارزان قیمت تر شدند و تکنولوژی امنیت سرور ها به میزان قابل توجه ای بالا رفت بعد از آن طراحی سایت پویا یا همان داینامیک رشد زیادی کرد اما هم چنان حتی سایت های دانامیک هم در چند بخش خود دارای قسمت های استاتیک هستند.

 

طراحی سایت داینامیک:

 

سایت های داینامیک به نحوی هستند که خود صفحه ثابت است اما محتوای آن قابل تغییر است ساختار های این نوع صفحات به وسیله یک اپلیکیشن سرور که از طریق آن اسکریپت های سمت سرور فراوری میکند ایجاد میشود. معمولا تمام سایت های محتوا محور، انجمن ها و شبکه اجتماعی ها را که دائم در حال به روز رسانی هستند را سایت های داینامیک می نامند.

 

8 نکته طلایی برای طراحی یک سایت کاربر پسند:

 

علاوه بر عناصر ظاهری و رنگ های به کار رفته در جهت افزایش زیبایی سایت همواره یک طراح باید نیازهای نهایی کاربر را در نظر بگیرد برای کاربر پسند بودن یک وب سایت میتوان از المان هایی مختلفی استفاده کرد که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

 

هدف و استراژی اصلی خود را از ایجاد سایت را به طور واضح بیان کنید.
درباره ی آخرین مد ها و اطلاعات روز دنیا در رابطه با طراحی وب تحقیق کنید.
پلت فرم مورد نظر خود را با ـگاهی کامل انتخاب کنید.
قالب مناسب را انتخاب کنید سپس سایت را بر اساس نیاز های مشتری سفارشی کنید.
در رابطه با برندینگ و تبلیغات نیز با اطلاعات و تحقیق تصمیم گیری کنید.
متن و محتوای خود را بهینه سازی کنید و سپس وارد وب سایت کنید.
وب سایت خود را منتشر کنید.


در آخر همواره باید وب سایت خود را با انجام دادن آنالیز ارتقا دهید.

 

برای داشتن یک سایت تک و محبوب گوگل و کاربران نکاتی باید رعایت شود که شرکت آی تی ناجی همواره این نکات به علاوه المان های بسیار زیادی را در نظر می گیرد تا رضایت صد در صدی مشتریان گرامی را به همراه داشته باشد. پاره ایی از این نکات به شرح زیر هستند:

قابلیت جستجو کردن در سایت را تا حد امکان ساده کنید.


سایت خود را چند رسانه ایی(multi media) کنید اینکار باعث می شود فهم و درک موضوعات برای کاربر آسان شود و کاربر برای گذراندن وقت بیشتری در سایت تشویق می شود.


متن و محتوای نوشته شده در سایت باید خوانا و قابل فهم باشد هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ قابلیت درک.


برای افزایش میزان بازدید از سایت باید طراح به گونه سایت را درست کند که با تمام مرورگرها قابل اجرا باشد و محدودیتی از این لحاظ نداشته باشد.


باید به کاربرانی که با موبایل به سایت مراجعه میکنند توجه شود و برای کاربرانی که با موبایل به سایت مراجعه می کنند وبسایت مخصوص طراحی کرد.


تعامل بین خود و کاربر را تا حد امکان بالا ببرید برای اینکار به کاربر پیشنهاد عضویت در خبر نامه و پر کردن فرم ایمیل را بدهید تا بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شوند.


سرعت لود شدن سایت را بالا ببرید چون نصف کاربران در صورت دیر لود شدن یک سایت قبل از این که سایت کاملا بالا بیاید وب سایت را ترک میکنند.


قابلیت ثبت نطر در سایت را فعال کنید زیرا کابران همواره به دنبال ارزیابی نطر دیگر کابران هستند و هم چنین این کار تعامل بین کاربر و طراح سایت را بالا می برد.


از رنگ های مناسب برای طراحی سایت استفاده کنید برای این کار تخصصی بهتر است از یک گرافیست حرفه ایی استفاده کنید.


کاربر را با پر کردن فیلد های اجباری و زیاد کلافه نکنید برای ثبت نام در سایت و ثبت نظر نوشتن نام و ایمیل می تواند کافی باشد.

دیجیتال مارکتینگ:

انواع خدمات سئو چیه ؟ و چه کارایی در سئو انجام میشه ؟

 

دیجیتال مارکتینک به هر نوع بازار یابی که در محیط الکترونیکی و دیجیتال صورت می گیرد گفته می شود. بدیهی است که با گسترش روز افزون استفاده مردم از فضای مجازی اهمیت این نوع بازاریابی برای صاحبان کسب و کار بسیار بالا رفته است. چون شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای مجازی تاثیر به سزایی بر روی زندگی و حتی تصمیمات حیاتی مردم گذاشته است.

 

اگر شما قصد گسترش بیزینس خود را دارید با تبلیغاتی مانند پخش کردت تراکت و یا اجاره بیلبورد اکتفا کنید. برای گسترش علمی و اساسی بیزینس خود بهتر است با شرکت های آی تی در ارتباط باشید تا با کمک یک تیم متشکل از یک گرافیست کار حرفه ایی، یک سئو کار خبره، چندین ادمین و... کسب و کار خود را برند کنید و از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بهترین استفاده را به عمل آورید.

 

ما در آی تی ناجی شما را در راه رسیدن به یک اسم و رسم قابل توجه در میان مردم یاری می کنیم که شما عزیزان همواره می توانید از مشاوره کارشناسان ما به صورت رایگان بهره ببرید. برای این کار کافیست تا در ساعات اداری با شماره ما تماس حاصل نمایید.

 

02188468807

هم چنین برای مشاهده نمونه کار های ما و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خود ما مراجعه نمایید.

 

www.itnaji.com

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید همواره تعدادی مرحله را به صورت پیش فرض انجام دهد که ما در ادامه به صورت مختصر برای شما آن ها را بازگو می کنیم:

 

جست و جو: در این مرحله شما باید سایت خود را مبتی بر سئو تهیه کرده باشید تا کاربران که پیش از انجام هر کاری ابتدا یک جست و جو در اینترنت انجام می دهند شما را به راحتی و سریع پیدا کنند. هم چنین هر گونه محتوایی که بر روی سایت و یا صفحات شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و... شما قرار داده می شود باید مبتنی بر سئو و زیر نظر کارشناسان سئو باشد تا سایت شما از لحاظ رتبه بندی گوگل رتبه بالایی داشته باشد.


مقایسه: در این مرحله مشتریان معمولا به مقایسه می پردازند. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید در نظر داشته باشد که تمام اطلاعات به منظور مقایسه در دسترس کاربران قرار گرفته است. هم چنین با استفاده از ابزار هایی مثل گوگل آنالتیک باید ارزیابی کنند که به عنوان مثال مشتریان از چه طریقی وارد سایت شما می شود و یا چرا در مراحل آخر از انجام خری صرف نظر می کنند؟


ترغیب به خرید: یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید همواره بتوانند میل کاربران به خرید را تقویت کند و از راه و روش های در دسترس خود برای تبلیغات و معرفی کالا های خود استفاده کند.


وفادار سازی و برگشتن مشتری به سمت شما: مدیر دیجیتال مارکتینگ با تلاش هایی مانند ارسال پیامک، تبلیغات، ارسال ایمیل، مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند مشتریان خود را به شمتریان ثابت تبدیل کند و آن ها را به ترغیب خرید دوباره تشویق کند.

منبع:فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: