April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۵۹۵
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
0
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر گفت: تیم مدیریتی بانک شهر با تمرکز بر پنج حوزه استراتژیک سود آوری، سهم بازار، مدیریت بهینه مصارف و مطالبات، ارتقای سطح درآمدها و ارتقای بانکداری الکترونیک و با تکیه بر استراتژی حرکت به سوی بانکداری حرفه‌ای، تمام اهتمام خود را بر جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات و سودآوری متمرکز کرده است .

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، رسول خوش بین تصریح کرد: هیئت مدیره فعلی بانک شهر در شرایطی مسئولیت بانک را پذیرفت که به علت تسری قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این بانک ، به یکباره از خدمات بسیاری از فرهیختگان خود محروم شد؛ اما خوشبختانه با توجه به اینکه بانک شهر بانکی جوان و خوشنام است توانست با سیاست گذاری تعریف شده برای پیشبرد اهداف بر مبنای بانکداری حرفه ای به سرعت از بانکداری سنتی فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: در همین رابطه و در راستای دستیابی به سودآوری، بانکداری حرفه ای را به عنوان خط مشی برای جلب رضایت مشتریان و سهامداران و تحقق خواسته های آنان در نظر گرفتیم تا به واسطه آن بتوانیم، زیان انباشته موجود را کاهش و سهم بازار را با پرداخت سود مناسب به مشتریان افزایش دهیم.

خوش بین با بیان اینکه هم اکنون بیشتر تمرکز بانک شهر بر افزایش درآمدهای غیرمشاع است، تصریح کرد: این مهم از مجموع درآمدهای حاصل از کارمزد، مبادلات ارزی و سایر فعالیت ها به دست می آید تا بتواند توازنی را میان میزان جذب سپرده ها و سود پرداختی برقرار کند و اگر در هر بانکی این توازن به هر دلیلی شکل نگیرد، سود پرداختی بیشتر از میزان جذب سپرده ها می شود و بانک را به سمت زیان سوق می دهد.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر گفت:همچنین یکی از راه های افزایش درآمد در بانک شهر، ارائه تسهیلات است و ما با ایجاد تعهدات، ضمانت نامه و ارائه اعتبار اسنادی توانستیم وضعیت درآمدهای بانک را بهبود بخشیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: