May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۷۸۰
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
0
طبق اعلام کشتی‌آرای، قیمت سکه نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است ولی در بازار طلا و سکه خریدهای هیجانی وجود ندارد.

کشتی‌آرای: خریدهای هیجانی در بازار نداریم

 

به گزارش پول نیوز ، محمد کشتی‌آرای  درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزجاری اظهار داشت:‌ از صبح امروز با افزایش قیمت ارز در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه نیز افزایش یافته است.

وی افزود: قیمت سکه نسبت به دیروز 200 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 22 هزار تومان افزایش یافته ولی خرید و فروش ها در بازار تغییر چندانی نکرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد:‌معمولا در سالهای قبل در ماه شهریور بازار طلا و سکه با رکود همراه می شد امسال شهریور همزمان شده با محرم و صفر این رکود توأمان شده بنابراین در بازار افزایشی در خرید و فروش ها نداشتیم.


وی با تأکید براینکه داد و ستدها در بازار معمولی است، گفت: پیش بینی میشد که بعد از ریزش بورس، پول وارد بازار طلا و سکه هم شود ولی این اتفاق نیفتاد؛ بنابراین درحالی که قیمت ها درحال افزایش است حباب سکه تغییر نکرده و همان 550 هزار تومان است چراکه تقاضای جدید وارد بازار نشده است.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت جهانی طلا به دلیل تقویت ارزش دلار در بازارهای جهانی امروز اندکی کاهش یافت، گفت: بنظر می رسد نرخ ارز در بازار داخلی نیز به دلیل برابری با ارز بین المللی افزایشی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: