رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت و گو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۳۸۰۷۷
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
0
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۵ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی خبر داد و گفت: انتظار می رود با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها شاهد سیر نزولی قیمت ها باشیم.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت و گو با پول نیوز با اشاره به اینکه با آغاز مرحله جدید فروش فوری خودروها روند افزایش قیمت‌ در بازار کاهش پیدا خواهد کرد گفت: از سه شنبه هفته گذشته تا دیروز قیمت انواع خودروهای داخلی 5 تا 12 میلیون کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: بازار خرید و فروش همچنان راکد است اما در فضای مجازی قیمت‌های کاذبی اعلام می‌شود که غیر منطقی بوده لذا مردم تحت تاثیر قیمت‌های کاذب بازار قرار نگیرند.
 
موتمنی با اشاره به اینکه تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده، سبب کاهش قیمت خودرو خواهد شد، گفت: قیمت‌های اعلام شده فقط برروی کاغذ ثبت شده و معامله‌ای در بازار انجام نمی‌شود.
 
به گفته این مقام صنفی، وقتی سقف قیمتی برای خودروها نبوده و بازار به حال خود رها شده باشد، با کوچکترین نوسان ارزی شاهدیم افراد از فروش خودرو دست بر می دارند.
 
وی با اشاره به واسطه گری‌هایی که سبب برهم خوردن آرامش در بازار خودرو می‌شود ادامه داد: خودروهای صفری در بازار موجود است که ۱۰ بار فروخته شده، اما فقط پلاک آن‌ها عوض شده است همچنین در زمان فروش دناپلاس اتوماتیک درحالی فروش آن بصورت محدود آغاز شده بود که آگهی‌های بسیار زیادی منتشر شد که همه آن‌ها حواله بود و همین وضعیت برهم خوردن بازار خودرو را به دنبال دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد: اگر سامانه تعیین قیمت خودرو وجود داشت و سقف قیمتی برای خودروها تعیین می شد این شیطنت ها در بازار کمتر میشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: