کد خبر: ۳۳۸۳۴۶
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
0
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۲٫۵ درصد رشد و به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید، همچنین نماد‌های خودرویی در بازار امروز صف خرید تشکیل دادند.
شاخص کل به کانال ۱.۷ میلیون بازگشت
به گزارش پول نیوز، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با رشد بیش از ۲.۵ درصدی با قدرت به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید. امروز هم مانند دیروز افزایش تقاضا در اکثر نماد‌های بازار مشهود است.

همچنین شاخص کل متاثر از معاملات فولاد، فملی، فارس، اخابر، وبملت، خودرو و فخوز پیشرفت چشم‌گیری داشت و نماد‌های خودرویی با اینکه دیروز بازگشایی شدند و قبل از توقف روندی نزولی داشتند، اما امروز صف خرید تشکیل دادند و در محدود مثبت معامله می‌شوند.

در ادامه روند معاملات ارزش معاملات تا این لحظه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

نماد‌های فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشتند و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۱ درصد رشد داشت که نشان از کلیت سبز بازار دارد.

همچنین در حالی امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است است که نماد‌های حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند و این موضوع تصمیم‌گیری برای خرید این صندوق را سخت می‌کند

امروز نماد پترول با محدودیت دامنه نوسان دوباره بازگشایی شد و نماد‌های فولاد، وتجارت و وبصادر به دلیل نوسان بیش از ۲۰ درصدی یک ساعت متوقف شدند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: