April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۰۴۶
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
0
سازمان هواپیمایی کشور با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف اجرای افزایش قیمت بلیت هواپیما، اعلام کرد که این قیمت‌ها تا پایان مهرماه جاری افزایش نخواهد داشت.

به گزارش پول نیوز، پیرو اعلام افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی توسط انجمن شرکتهای هواپیمایی و متعاقب آن لغو این دستورالعمل از طرف وزیر راه وشهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، به منظور بررسی مشکلات و مسائل شرکتهای هواپیمایی ازجمله افزایش بی رویه نرخ ارز، جلسه ایی به ریاست کاپیتان زنگنه معاون وزیر و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و باحضور مدیران عامل و معاونین بازرگانی شرکتهای هواپیمایی برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد قیمت بلیت پروازهای داخلی تا اول آبان ماه افزایش نداشته باشد و در صورت ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر در هواپیماها از تاریخ اول آبان ماه اجرا شود.

همچنین مقرر شد مسائل، مشکلات و راه کارهای برون رفت از بحران های پیش روی شرکت‌های هواپیمایی در جلسه ایی با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: