April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۱۴۵
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
0
رئیس اتحادیه مرغداران کهگیلویه و بویراحمد از نوسانات بازار مرغ و تخم مرغ و نبود ثبات قیمت و تولید مرغ و تخم مرغ خبر داد.

علت نبود ثبات قیمت در بازار مرغ و تخم مرغ چیست؟

 

به گزارش پول نیوز، “صدرالله ضامنی” افزود: در کشتارگاه ها هر کیلوگرم گوشت مرغ به قیمت ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان و برای مصرف کننده در بازار ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه در استان کمبود مرغ وجود دارد، تصریح کرد: اما نه کمبودی که در حد بحران باشد می توان گفت وضعیت بازار مرغ نه تنها در استان بلکه در سطح کشور این روزها مطلوب نیست و جوجه ریزی به خوبی انجام نگرفته که علت آن را می توان مشکلات مرغداران از جمله نبود سرمایه در گردش و مشکلات نهاده دانست.

رئیس اتحادیه مرغداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی هفته گذشته تولید مرغ در استان، ۱۹ هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ بوده است.

ضامنی با بیان اینکه بازار مرغ و تخم مرغ یک سری نوسان دارد و ثبات قیمت و تولید نیست، تاکید کرد: قیمت تخم مرغ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داشت و در حال حاضر قیمت تخم مرغ در واحد مرغداری ها ۱۲ هزار تومان و در بازار حدود ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: