پرونده ویژه/تغییر متولی قیمت گذاری خودرو/۵
کد خبر: ۳۴۰۱۶۳
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
0
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو بیان کرد: نمی‌توان قیمت محصول و یا کالایی را دستوری کنترل کرد، اما امروزه می‌خواهند با جایگزینی شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان، قیمت خودرو را دستوری کنترل کنند.
نمی‌توان قیمت محصول و یا کالایی را دستوری کنترل کرد
 
به گزارش پول نیوز، کمیته سیاست‌گذاری خودرو در جلسه اخیر خود تصویب کرده که قیمت گذاری خودرو، تا زمانی که طرح مجلس برای عرضه خودرو در بورس نهایی شود، از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان منتقل شود.

در این رابطه مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با پول نیوز اظهار کرد: این اقدام که باز هم قیمت گذاری خودرو بر عهده سازمان حمایت مصرف کنندگان باشد، اصلا کار درستی نیست.

وی افزود: نمی‌توان قیمت محصول و یا کالایی را دستوری کنترل کرد، اما امروزه می‌خواهند با جایگزینی شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان، قیمت خودرو را دستوری کنترل کنند.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو بیان کرد: اقتصاد از چند بخش تشکیل شده که اهرم‌های هدایتی، نظارتی و کنترلی جرئی از آن است که در کشور ما فقط از اهرم‌های کنترل، بازرسی و نظارت استفاده می‌شود، اما باید از اهرم‌های هدایتی اقتصادی استفاده شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: