کد خبر: ۳۴۰۶۶۲
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
0
حجت السلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقيه در استان کردستان در ديدار با کارکنان بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: اشاعه سنت الهي قرض الحسنه نقش موثري در توسعه اقتصاد اسلامي دارد و بانك مهر ايران بانكي مقدس است كه در اين مسير گام بر مي دارد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی مقدس استبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این نشست، اسعدی مدير شعب استان کردستان ضمن ارائه گزارش از خدمات و عملکرد بانک مهر ايران بيان داشت: اين بانك در استان كردستان توانسته خدمات ارزنده اي را براي قشر ضعيف جامعه فراهم كند و يكي از مهم ترين اهداف آن محروميت زدايي است.

در ادامه، حجت السلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقيه در استان نيز اظهارداشت: کلمه قرض الحسنه مقدس است. لذا اين کلمه و خدمات قرض الحسنه اي که اين بانک به مردم ارائه مي كند آن را به يك بانك مقدس تبديل كرده است.

وی ادامه داد: تفکر مدیران ارشد این بانک قابل تقدیر است، زيرا در اين شرايط اقتصادي بانک مهر ايران را به نحوي اداره کرده اند كه توانسته الگوي مناسب براي ديگر دستگاه هاي خدماتي باشد.

حجت السلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای ويژگي هاي همچنون چابک بودن و داراي پرسنل جوان و با انگيزه است که مشابه اي در ساير بانك ها ندارد و اين خود موجب شده است اين بانك به يك بانكي منحصربفرد تبديل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: از طرف جامعه روحانيون در استان کردستان از خدمات ارزنده اين بانک تشكر و قدرداني مي كنيم و انشالله دامنه فعاليت اين بانك تنها محدود به داخل كشور نباشد و ما در آينده شاهد رشد و گسترش آن به خارج از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران نيز باشيم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: