مدیرعامل بیمه سرمد در گفت و گو با پول نیوز عنوان کرد:
کد خبر: ۳۴۲۷۸۵
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
0
مدیرعامل بیمه سرمد بیان کرد: خوشبختانه از لحاظ جایگاه پرتفوی به جایگاه ۱۴ صنعت رسیدیم، ولی از لحاظ عملیات و بحث سرمایه گذاری و رنکیینگ جزو ۱۰ شرکت برتر این صنعت محسوب می‌شویم.
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در گفتگو با خبرنگار پول نیوز ضمن تبریک روز بیمه عنوان کرد: روز بیمه را خدمت کلیه عموم مردم و بیمه گذاران و بیمه شدگانی که به نوعی از خدمات این صنعت استفاده میکنند تبریک عرض کرده و انشالله که ما بتوانیم خدمت گذاران خوبی برای مردم باشیم.

وی افزود: بیمه سرمد به عنوان یک شرکت جوان فعالیت می‌کند که امسال هشتمین سال فعالیتش می‌باشد و خوشبختانه در این مدت با تکیه بر سهام داری توانمند بانک صادرات و مجموعه‌هایی که به نوعی در کنار این شرکت بودند توانسته جایگاه‌های خوبی را ایجاد و کسب کند.

مدیرعامل بیمه سرمد به خبرنگار پول نیوز گفت: می‌دانید که بیمه سرمد رتبه توانگری یک را برای هفتمین سال فعالیتش با نسبت بالای ۱۴۸ درصد کسب کرده است و خوشبختانه این جایگاه که سال گذشته وارد باشگاه هزار میلیاردی‌ها شد طی یک برنامه ریزی که در هیئت مدیره و مدیریت ارشد تنظیم شد، اتفاق افتاد یعنی حاصل این دستاورد‌ها به یک برنامه ریزی دقیقی رسید که انتظار هم می‌رفت بدنه شرکت با این برنامه همراهی کند.

مهدوی ابراز کرد: می‌دانید که المان‌هایی که نشان می‌دهد یک شرکت چقدر شرکت توانمندی است و موقعیت مناسبی دارد و یک توسعه پایداری دارد که بتواند سود با کیفیتی بخواهد ارائه کند بر اساس شاخص‌ها باید بررسی شود.
 
وی مطرح کرد: در بحث ترکیب پرتفوی چند حوزه وجود دارد که شرکت در طول این مدت حداکثر سهم ثالثی که توانسته جذب کند ۱۱ درصد است که در مقابل صنعت ۴۳ درصدی که در ثالث فعالیت میکند یک حرکت برنامه ریزی شده داشته ایم که پایبند بودیم که مجموعه سهام داری و به نوعی تمام ذینفعان متضرر نشوند و دیگری هم بخش درمان است که ما بخش درمانمان دو حوزه دارد اول حوزه سهام داری و بعد هم حوزه غیر سهام داری.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه بیان کرد: مجموعه بانک صادرات یک مجموعه بسیار عظیمی است که بالق بر ۲۰۰ هزار بیمه شده اعم از بازنشسته، قراردادی و رسمی دارد که این عدد، عدد قابل توجهی است و شرکت این افتخار را داشته است که خدمات ارائه دهد.

مهدوی ادامه داد: خارج از بحث سهام داری همان ۳۲ الی ۳۳ درصد سهم درمان وجود دارد که سعی کردیم ترکیب پرتفوی را در همان حد متوسط صنعت نگهداری کنیم و از طرفی هم ثالث نزدیک ۳۰ درصد پایین‌تر از بیمه بوده است با افتخار میتوانم بگویم که شرک بیمه سرمد در بیمه‌های عمر یک سهم قابل توجهی در میان شرکت‌های صنعت بیمه سهم قابل توجهی دارد و بالغ بر ۲۳ درصد در حقیقت پرتفوی بیمه‌های زندگی است.
 

بیشتر بخوانید: استارت آپ‌های بیمه‌ای نوعی الزام برای صنعت بیمه محسوب می‌شوند

وی ابراز کرد: در رشته‌های عمر مانده بدهکار، عمر زمانی و عمر سرمایه گذاری توانستیم که این جایگاه و این ترکیب را در مجموعه ترکیب پرتفو‌ی داشته باشیم. یکی از مقوله‌هایی که می‌توانیم به عنوان شاخص‌های عملکرد خوب شرکت ارائه دهیم بحث منافعی که برای سهامدارانمان در بحث سرمایه گذاری ایجاد کرده ایم. البته این به دلیل وضعیت خوب بورس در سال گذشته بود و حالا تا سه ماهه اول سال جاری که شرکت علی رغم اینکه در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم که وضعیت بورس خیلی مساعد نبود از لحاظ شاخص عملکردی بهتر از وضعیت بازار بورس عمل کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: خوشبختانه از لحاظ جایگاه پرتفوی به جایگاه ۱۴ صنعت رسیدیم، ولی از لحاظ عملیات و بحث سرمایه گذاری و رنکیینگ جزو ۱۰ شرکت برتر این صنعت محسوب می‌شویم.

مهدوی عنوان کرد: در بخش توسعه شرکت هم با افزایش سرمایه از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۲۰۰ هزار ۵۰۰ میلیارد مراحلش انجام شده اسست که در همین هفته هم در اداره ثبت، ثبت می‌شود و گزارش توجیهی افزایش سرمایه موافقت اصولی آن گرفته شده و برای ۴ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات که این هم باز یک قدم بزرگی است که انشاالله امسال مجمع برگذار می‌شود و همزمان با مجمع سالیانه امسال در اردیبهشت ماه افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد انجام می‌شود.
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: