April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۹۹۵
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
0
به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند طبق دستورالعمل بانک مرکزی، از روز دوشنبه مورخ 8دی1399 طرح یکسان‌سازی متن پیامک‌های رمز پویا، در شبکه بانکی اجرا می‌شود. بر این اساس اطلاعات درگاه، مبلغ و نوع تراکنش در پیامک رمز پویای مشتریان درج خواهد شد.

آغاز به کار طرح یکسان‌سازی پیامک‌های رمز پویا

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، همچنین هم‌زمان با یکسان‌سازی متن پیامک‌های رمز پویا، طرح انطباق تراکنش با اطلاعات رمز پویای ارسالی به تدریج عملیاتی شده و در صورت عدم انطباق این دو، تراکنش انجام نخواهد شد.

با عنایت به اینکه این طرح‌ها به منظور حفظ و حراست هرچه بیشتر اطلاعات و حساب‌های مشتریان در برابر سوء‌استفاده‌ها و برداشت‌های سایت‌های جعلی و کلاهبرداری، در شبکه بانکی، عملیاتی می‌گردد، ضروری است مشتریان گرامی به متن پیامک‌های رمز پویا، در زمان انجام تراکنش توجه ویژه مبذول داشته و در صورت وجود هرگونه مغایرت در متن درج شده در پیامک رمز پویا با تراکنش مورد نظر، از وارد کردن رمز پویا اکیدا خودداری فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: