May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۱۰۷
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
0
وزیر نفت گفت: نگرانی برای بازگشت ایران به بازار‌های نفتی نداریم و خریداران خود را محدود به خرید نفت از یک کشور نخواهند کرد و پر قدرت‌تر از گذشته به بازار باز خواهیم گشت.
نگرانی بابت بازگشت ایران به بازار نفت نداریم
به گزارش پول نیوز، بیژن زنگنه اظهار کرد: در پروژه‌های بالا دستی نفت در خشکی نزدیک به ۸۰ درصد تجهیزات و کالا‌های مهندسی از داخل مطابق قرارد‌های EPC و EPD تامین می‌شود.

وزیر نفت تصریح کرد: در بخش‌های لوله‌های بدون درز و سی ار‌ای به دلیل تحریم با مشکلاتی فراوانی مواجه هستیم، در ماشین‌های دوار با تقاضای موجود است و در محنوع می‌توان گفت که ساخت تجهیزات نفتی به ۷۰ درصد رسید است.

وی با اشاره گاز رسانی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: گاز رسانی به زاهدان در حال اجرا است و زابل در اوایل سال آینده به شبکه وصل خواهد شد.

به گفته وی، اولویت دهی به طرح لوله گوره جاسک باعث تاخیر در خط لوله ایران شهر به چابهار با تاخیر اندکی همراه شد.

زنگنه با اشاره به بازگشت ایران به بازار‌های نفتی تصریح کرد: نگرانی برای بازگشت ایران به بازار‌های نفتی نداریم و خریداران خود را محدود به خرید نفت از یک کشور نخواهند کرد و پر قدرت‌تر از گذشته به بازار باز خواهیم گشت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: