April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۵۵۲
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
0
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز در سفر به استان هرمزگان از شعبه بندرعباس این شرکت بازدید و با شبکه فروش دیدار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیر عامل در دیدار با نمایندگان این شرکت، اظهار داشت: شرکت‌های بیمه دارای چهار رکن سهامداران، بیمه‌گزاران، کارکنان و نمایندگان هستند. بنابراین یکی از ستون‌های شرکت های بیمه، نمایندگان هستند و هیچ کسی نمی‌تواند این ستون اصلی را نادیده بگیرد.

محسن پورکیانی، افزود: متاسفانه برخی حرکات غیرحرفه ای در بازار بیمه وجود دارد که ماندن در مسیر صحیح رقابت و فعالیت را دشوار می‌سازد اما ما باید سعی کنیم با رعایت چارچوب‌های کلان و مدیریت ریسک از فروش غافل نشویم.

وی هدف از سفرهای استانی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه البرز و بازدید از شعب شهرستان‌‌ها را آشنایی مدیران ستادی و ارشد با فعالیت شبکه فروش در استان‌های مختلف و با هدف هماهنگی بیشتر مدیریت های ستادی با شبکه فروش که در خط مقدم شرکت قرار دارند، انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: