May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۶۲۵۹
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
0
دبیرستان دخترانه شهدای بانک رفاه کارگران دهستان منجیل آباد شهرستان رباط کریم، امروز دوشنبه 27 بهمن ماه سال جاری در مراسمی با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و با همراهی خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، افتتاح شد.

دبیرستان دخترانه شهدای بانک رفاه دهستان منجیل آباد شهرستان رباط کریم افتتاح شد

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم گفت: اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی بسیار ارزشمند است و این بانک از جمله بانک های برتر کشور محسوب می شود که در راستای بهبود عدالت اجتماعی در کشور، اقدامات بسیار مناسبی داشته است.

امیری با قدردانی از خدمات حمایتی این بانک تصریح کرد: دبیرستانی که امروز افتتاح شد با حمایت مالی و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران به بهره برداری رسید که اقدامی بسیار قابل تقدیر است.


شایان ذکر است، عملیات اجرایی دبیرستان 12 کلاسه دخترانه شهدای بانک رفاه کارگران دهستان منجیل آباد شهرستان رباط کریم در سال 1396 و در زمینی به مساحت 2360 متر مربع آغاز و در زیربنایی به مساحت 1074 متر مربع ساخته شد. متراژ ساختمان آموزشی این دبیرستان نیز 815 متر مربع است.

این دبیرستان در دو شیفت آموزشی در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم پذیرای 140 دانش آموز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: