کد خبر: ۳۴۶۵۴۰
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
0
با قرمز شدن چراغ اری از نمادها در ماه‌های گذشته و افزایش آمار متضرر آن بوسی شاهد ایجاد حجم های در شبکه های اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در رمز ارزها و سود به نسبت کلان آن بودیم.

به گزارش واحد تحلیل پول نیوز، گفتنی است مبلغان رمز ارزها با اعلام این وعده که این سرمایه گذاری هیچگاه قرمز نمی شود و همیشه در مدار سبز قرار دارد نسته‌اند بسیاری از افراد را جذب سرمایه‌گذاری در بازار ارز رمزها کنند.


جای خالی نظارت دولت و روند صعودی بازار ارز رمز ها
جالب است بدانیم که یکی دیگر از وعده هایی که در بازار رمز ارز ها بسیار به چشم می خورد این است که در سایه جای خالی نظارت و دخالت دولت این بازار همواره سوده خواهد بود اتفاقی که تا به امروز توانست افراد من ثبت زیادی را جذب این بازار کند هر چند در این مجال باید یادآور شد که ضرر و زیان در بازار ارز رم به نسبت گسترده تر و بیش تر از بورس ایران است چرا که دسترسی برای اعتراض و یا مطالبه حق در بازار ارز رمز وجود ندارد و این نوع سرمایه‌گذاری به مثابه قمار به حساب می آید.

 

جولان دوست های خوشتیپ و خوش صحبت در بازارهای مالی

متاسفانه با نگاهی گذرا به وضعیت بازارهای مالی طی چند ماه گذشته به راحتی می‌توان این مهم را دست یافت که بسیاری از افراد در قالب دلسوزان خوش تیپ و خوش صحبت وعده‌های تو خالی بسیار را به مردم برای جذب هرچه بیشتر سرمایه آن‌ها می‌دهند.

 

در پایان باید خاطرنشان کرد بنا به تجارب به دست آمده، هرگاه هجوم افراد به بازاری مالی زیاد باشد سرمایه گذاری در آن بازار و یا حتی ورود به آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود بلکه خردمندانه است در بازاری که شاهد خروج بسیاری از افراد از آن هستیم. سرمایه‌گذاری انجام شود، چرا که در بلند مدت سود کلانی نصیب سرمایه‌گذاران صبور خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: