کد خبر: ۳۴۷۵۴۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
0
محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال 1400 پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی در جلسات متعدد، با حضور و همکاری کارشناسان و مدیران ذیربط، بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی موجود، تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.

اهداف کمی، پایش و پویش سال 1400 پست بانک تصویب شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل دو بخش "اهداف کمی بانک در سال 1400 " و "طرح انگیزشی پایش و پویش" است که در بخش نخست آن، اهداف بانک در زیربخش های مدیریت منابع، مصارف، درآمدها، نقدینگی و خدمات الکترونیک، کمی سازی شده است و زیربخش های مذکور، با یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تاثیر می پذیرند.

سعادتفر در ادامه گفت: در بخش دوم این مجموعه، کنترل و پایش درصد تحقق اهداف بانک بر اساس شاخص های کمی بصورت ماهانه انجام می پذیرد و متناسب با تلاش همکاران در شعب و مدیریت های ذیربط، کارانه¬ی درخور، پیش بینی و پرداخت خواهد شد.

معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران در پایان اظهار داشت: امید است با درک ضرورت و اهمیت موضوع و با بکارگیری تمامی توانمندی ها و ظرفیت های در اختیار، بیش از پیش موجب اعتلاء جایگاه پست بانک ایران در صنعت بانکی کشور و تحقق چشم انداز بانک یعنی "انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پیشگام در اقتصاد دیجیتال" باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: