April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۹۲۶۶
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
0
بيژن اسدي از آمادگي این بانک برای تحقق شعار "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها" در سال جاری خبر داد و گفت: اين بانك با تأمين مالي واحدهاي توليدي و كمك به تكميل واحدهاي نيمه تمام و با پيشرفت فيزيكي بالاي 70 درصد، نقش حياتي و ارزنده اي در تحقق شعار سال دارد.

این بانك با تأمین مالی واحدهای تولیدی نقش حیاتی و ارزنده ای در تحقق شعار سال دارد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  وي ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ریزی و اقدام برای تأمین اعتبار لازم براي افزايش ظرفيت واحدهاي تولیدي و تكميل و بهره برداري از پروژه هايي كه پيشرفت فيزيكي مطلوبي دارند، آغاز شده است.

وي افزود: در سال گذشته بانك صنعت و معدن عملكرد قابل قبولي در تحقق شعار جهش توليد و پيشبرد سياستهاي اعتباري دولت داشت و توانست 58 طرح با تسهيلات ريالي بالغ بر 10 هزار و 465 ميليون ريال و تسهيلات ارزي به مبلغ 3 ميليارد و 118 ميليون يورو را به بهره برداري برساند و براي 9012 نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد نمايد.

عضو هيأت عامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: تمام تلاش ما اين است كه سرمایه ها از فعاليتهاي غيرمولد به سمت بخش تولید و صنايع داراي مزيت و توجيه فني، مالي واقتصادي بالا هدايت شوند و همچنين واحدهاي صنعتي و توليدي كه به علت افزايش قيمت ها دچار كمبود نقدينگي شده اند به سمت استمرار توليد و يا تكميل پروژه بروند.

اسدي در ادامه عنوان داشت: حمايت از صنايع دانش بنيان و صادرات محور و فن آور همواره جزو برنامه هاي بانك صنعت و معدن است و در شرایط فعلی بخش توليد کشور كه به دلیل تحریم‌ها و شيوع ويروس كرونا، با موانع بسیاري روبرو است، تمرکز ما بر تعامل جهت وصول به موقع مطالبات و استفاده از ظرفيت هاي قانوني جهت ارائه فرصت به واحدهاي مشكل دار و جلوگيري از تعطيلي واحدهاي فعال مي باشد.

اسدي خاطرنشان كرد: طبق بررسي و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در نظر داريم در شش ماهه نخست امسال از 66 طرح توليدي و معدني كه پيشرفت فيزيكي بيشتر از 80 درصد دارند، بهره برداري كنيم كه براي انجام آن، 16 هزار و 675 ميليارد ريال و يك ميليارد و 396 ميليون يورو، تسهيلات مصوب نموده ايم و مايه خرسندي است كه افتتاح اين پروژه ها ميزان توليد انواع محصولات در كشور را به صورت قابل توجهي افزايش داده و براي 6896 نفر به صورت مستقيم اشتغال به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: