کد خبر: ۳۴۹۶۴۱
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
0
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هم‌وطنان عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی عزیز قدر، سالروز تأسیس این بانک را به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک دیرپای سپه تبریک گفت.

چقازردی: بانک سپه با تمام ظرفیت در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در پیام محمدکاظم چقازردی آمده است: انشاالله تقارن ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر با سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی موجب ارتقاء خدمت و اثرگذاری بیش‌ازپیش در توسعه و پیشرفت اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی همچنین اظهار داشت: بانک سپه در آستانه یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین سال‌های فعالیت خود در عرصه بانکی و اقتصادی قرار دارد.

مدیرعامل بانک سپه افزود: به نتیجه رسیدن مأموریت ملی و مهم ادغام، بانک سپه را در آستانه یک صدسالگی تأسیس خود با انباشت تجربه و افزایش ظرفیت‌های انسانی جوان، باانگیزه و منابع سپرده‌ای قابل‌توجه قرار داده و این بانک قدرتمندتر از گذشته برای نقش‌آفرینی در عرصه اقتصادی و بازار پولی کشور مصمم است.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: این‌جانب ضمن گرامی داشت 14 اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی به همه هم‌وطنان گرامی، مشتریان عزیز و همکاران فرهیخته و گران‌قدر شاغل و بازنشسته خود در بانک سپه که در آستانه قرن جدید به بزرگ‌ترین بانک کشور تبدیل‌شده در این ایام مبارک و شب‌های پرفیض قدر آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: