توضیحات مدیر روابط عمومی بانک رفاه درباره فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک:
کد خبر: ۳۵۰۴۰۴
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
0
مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره یکی از شعب این بانک با بیان اینکه این فیلم مربوط به سال گذشته است، گفت: برای رئیس شعبه پرونده تشکیل و در نهایت اخراج شد.

فیلم منتشر شده در فضای مجازی، مربوط به سال گذشته است رئیس شعبه همان موقع اخراج شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،   بهرام فرهی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران در باره فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص یکی از شعبه های این بانک اظهار کرد: ابتدا باید نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کرد؛ حفظ حرمت و کرامت مشتری همیشه سر لوحه و نقشه راه بانک رفاه کارگران بوده است.

وی ادامه داد: این فیلم برای تیر ماه سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، گفت: البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.

فرحی با اشاره به اینکه پلیس به این موضوع ورود کرده است، افزود: صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.

 



تصویر صورت جلسه پلیس از وقایع آن روز

توضیحات بانک رفاه درباره فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک + فیلم

 

توضیحات بانک رفاه درباره فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک + فیلم

 

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: