May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۱۵۹۴
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
0
مدیر بیمه های مسئولیت، باربری،کشتی و هواپیما شرکت بیمه "ما" رشد حق بیمه بیمه های باربری را مطلوب دانست وگفت: در دو ماهه ابتدای سال 1400، حق بیمه تولیدی بیمه های باربری شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 156 درصد رشد پیدا کرده است.

رشد 156 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه های باربری بیمه

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مصطفی آقارضی مدیر بیمه های مسئولیت، باربری،کشتی و هواپیما با اشاره به رشد حق بیمه تولیدی بیمه های باربری گفت: در دو ماهه نخست سال 1400، با 156 درصد رشد در میزان حق بیمه و 44 درصد رشد در تعداد بیمه نامه صادره، 173 درصد از بودجه پیش بینی شده دو ماهه سال جاری محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در بیمه های مسئولیت نیز به لحاظ تولید حق بیمه؛ بطور متوسط به ازاء هر فقره بیمه نامه، رشد دو برابری داشته و موفق به تحقق 110 درصدی بودجه مصوب شدیم. در راستای ایفای تعهدات نیز در تامین خسارت های موجود ، 50% رشد در ایفای تعهدات داشته ایم که نشان از مدیریت صحیح در سطوح بالای شرکت بیمه "ما" است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: