کد خبر: ۳۵۲۲۲۴
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
0
شرکت بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری را در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به خود اختصاص داد.

لوح زرین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  داوران این همایش پس از بررسی «فعاليت‌هاي بهبود مربوط به رسيدگي به شكايات مشتري در مورد محصول و فرايندهاي مرتبط، اقدامات پيشگيرانه موفق ناشي از تجزيه و تحليل‌هاي آماري نتايج، و اصلاح فرايندها برای افزايش اثربخشي و کارايي» شرکت‌کنندگان در بخش مسابقه این همایش، بیمه کوثر را واجد این لوح دانستند.

هیات‌داوران عملکرد شرکت‌ها را در چهار محور ارزیابی کرد که از «کیفیت خدمات درك شده (براورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتري)، وفاداری مشتری، میزان رضایت مشتری، نتايج عملكردي و انتظارات مشتریان» تشکیل می‌شود.

بیمه کوثر چند سال است که در بخش تبلیغات، روابط‌عمومی و امور مشتریان جوایز متعددی را هم در صنعت بیمه و هم در سطح ملی دریافت کرده است که نشانگر اثربخشی برنامه‌هایی است که تاکنون انجام شده است.

هدف همه این دستاوردها کمک به شرکت برای رسیدن به اهدافش است چرا که در صنعت بیمه، اگر نتوان عوامل رضایت مشتری را شناخت و برای افزایش رضایتش تلاش کرد، نه‌تنها به مشتریان‌ این صنعت اضافه نمی‌شود بلکه به مرور مشتری خود را از دست می‌دهد. بر اساس همین، معاونت ارتباطات تمام تلاش خود را می‌کند تا با جلب رضایت مشتری و رفع مشکلات در ارایه خدمات، نقش خود را در افزایش فروش و سوداوری شرکت ایفا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: