April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۴۸۲
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
0
وزیر نفت در پیامی موفقیت حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم رییسی» رییس‎‌جمهوری منتخب در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر نفت به رئیس‌جمهوری منتخب

 

به گزارش پول نیوز به نقل از ایرنا، بیژن نامدار زنگنه در این پیام آورده است: حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور منتخب مردم ایران، ​با سلام و احترام، بدین‌وسیله موفقیت جناب‌عالی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جناب‌عالی در ایفای این مسوولیت سنگین، موفقیت و برای ملت شریف و ایران عزیز سربلندی مسالت دارم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه ۲۸ خرداد در ایران برگزار شد. بر اساس نتایج نهایی انتخابات، از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر ، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸.۸ درصد است.

سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام نخست، محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای و عبدالناصر همتی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر در رتبه چهارم قرار گرفت و بقیه آرا به عنوان آرا باطله ماخوذه سه میلیون ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رای است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: