کد خبر: ۳۵۴۲۹۶
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
0
مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر گفت: در حال حاضر و با توجه به دریافت مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی آماده ارائه تمامی خدمات ارزی به منظور تسهیل در امور واردکنندگان کالا و خدمات و واحدهای تولیدی داخلی هستیم.

برخورداری بازرگانان و واحدهای تولیدی داخلی از به روزترین خدمات ارزی

 

به گزارش پول نیوز، میثم رشیدی با بیان این مطلب افزود: در پی اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، بانک شهر با تدابیر هوشمندانه و با بهره مندی از همکاران ساعی و کوشا در سطح شعب توانسته سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان داشته باشد.

رشیدی تصریح کرد: در همین خصوص و بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بانک مرکزی، سهم بانک شهر در ارائه خدمات ارزی جهت واردات کالا و خدمات طی سال گذشته به نحوی بوده که این بانک را در جایگاه ۳ بانک برتر ارزی در کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ارزی به تولیدکنندگان و واردکنندگان کالای های اساسی، نگهداری و مدیریت وجوه ارزهای حاصل از صادرات و ارائه انواع خدمات ارزی به موسسات مالی نظیر شرکت های تضامنی و صرافی های مجاز بخشی از مهم ترین اقدامات بانک شهر بوده است.

مدیر امور عملیات ارزی بانک شهر گفت: همچنین با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» این بانک از ابتدای سال جاری با افزایش تعاملات با واحدهای تولیدی و بازرگانی معتبر برای رفع نیازهای بانکی آنها در تمام حوزه های بانکی تلاش گسترده ای انجام داده است.

رشیدی در پایان تاکید کرد: در ماه های اخیرنیز با ارائه خدمات نوین در قالب تسهیلات کوتاه مدت، مشارکت مدنی ارزی و خرید دین، صدور انواع ضمات نامه های ارزی و ... به فعالان صنایع غذایی و کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی، صنایع دارویی، نفتی و ... بخشی از مشکلات مهم آنان را مرتفع ساخته ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: