May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۳۲۳
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
0
سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: برای نخستین بار تولید نخ گرید رنگی پت نساجی در پتروشیمی شهید تندگویان آغاز می‌شود.
تولید گرید رنگی پت در پتروشیمی شهیدتندگویان
به گزارش پول نیوز، امین ملک‌زاده سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: از دوسال گذشته تاکنون متناسب با وضعیت عرضه و تقاضای بازار و با هدف بی نیازی از واردات محصولات و گرید‌های خارجی، متنوع سازی سبد تولید محصولات این شرکت پتروشیمی آغاز شده است.

او بیان داشت: با هدف این سیاست کلان برنامه ریزی برای طراحی و تولید تجاری یک محصول جدید به نام نخ گرید رنگی پت نساجی در دستور کار قرار داده شده است و با اعمال تغییرات فنی در خطوط تولیدی پتروشیمی شهید تندگویان به زودی شاهد تولید نخ گرید رنگی پت نساجی خواهیم بود.

ملک‌زاده افزود: شرایط فعلی از نظر فنی امکان و ظرفیت تولید سالانه ۶۰ هزار تن نخ گرید رنگی پت نساجی در پتروشیمی شهید تندگویان وجود دارد و به عبارت دیگر متناسب با کشش بازار و عرضه و تقاضای موجود در صنایع تکمیلی پتروشیمی و نساجی کشور اقدام به تولید و عرضه تجاری این گرید جدید در آینده‌ای نزدیک خواهیم کرد.

سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تولید نخ گرید رنگی پت نساجی را منجر به افزایش سودآوری و حاشیه سود شرکت پتروشیمی شهید تندگویان دانست و ادامه داد: در کنار تامین نیاز داخل و جلوگیری از محصولات مشابه خارجی به ازای هر تن از این محصول جدید بیش از پنج میلیون تومان ارزش افزوده و حاشیه سود اقتصادی نصیب این پتروشیمی خواهد شد.



منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: