May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۵۶۸
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
0
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری لیدر‌ها و عوامل حوادث دیشب الیگودرز خبر داد و به تشریح سناریوسازی و راه‌بندان عوامل این ناآرامی‌ها با اسلحه ساچمه زنی پرداخت.
دستگیری لیدرها و عوامل حوادث الیگودرز
به گزارش پول نیوز، سرهنگ علی گلالی پیرامون حوادث شب گذشته شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شب گذشته ابتدا تعدادی از افراد اقدام به راه بندان جاده کمربندی الیگودرز کرده و سپس به سمت خودرو‌های عبوری سنگ پرانی و در عبور و مرور مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاقات فرمانده انتظامی شهرستان ورود می‌کند، تصریح کرد: افراد مذکور با سناریوی از قبل طراحی شده اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و مردم می‌کنند.

یک کشته و ۷ مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سلاح افراد مسلح در این حادثه «ساچمه زن» بوده است، افزود: به دنبال این حوادث ۷ نفر مجروح شده‌اند و یک نفر هم کشته شده است.

سرهنگ گلالی با اشاره به اینکه تعدادی از عاملان این ناآرامی‌ها را دستگیر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لیدر‌ها و عاملان این حادثه دستگیر شده است.

سناریو از قبل برنامه‌ریزی شده بود

وی با بیان اینکه قطع به یقین طراحی این سناریو از قبل بوده و برنامه‌ریزی شده بوده است و در این رابطه شک نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در شهر الیگودرز نیست، سناریوسازی این افراد به گونه‌ای بوده که شب باشد و از تاریکی استفاده و کشته سازی کنند.

سرهنگ گلالی در مورد هویت فرد جان‌باخته حادثه شب گذشته، ضمن رد تیراندازی از سوی پلیس به مردم، گفت: فرد کشته شده نیز با پلیس همراه بوده و خانواده وی نیز به این امر اذعان دارند.

شلیک به نیرو‌های پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در مورد تیراندازی به نیرو‌های انتظامی هم افزود: تعدادی از نیرو‌های پلیس نیز به دلیل سنگ پرانی افراد مجروح شده‌اند و همچنین یک تا دو نفر از مأموران نیز ساچمه خورده‌اند و شواهد حاکی از آن است که به سپر‌های مأموران پلیس ساچمه‌های بسیاری اصابت کرده است.

سرهنگ گلالی یادآور شد: الان آمادگی پلیس ۱۰۰ درصد است و مشکل خاصی نداریم و ان‌شاءالله دیگر مشکلی در شهر الیگودرز پیش نخواهد آمد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: