مدیرعامل بیمه ما در گفتگو با پول نیوز مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۵۵۹۴۲
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
0
مدیرعامل بیمه ما عنوان کرد: نقش بسیار اساسی سرمایه گذاری‌های شرکت‌های بیمه‌ای در کشور قابل مشاهده است و نقش مثبتی در عملکرد و سود دهی آن‌ها ایجاد می‌کند.
تولیدی///// نقش بسیار اساسی سرمایه گذاری‌های شرکت‌های بیمه‌ای در کشور
حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: ویروس کرونا کمی شرایط اقتصادی را برای مردم سخت کرده است که برخی از مردم از پرداخت حق بیمه برای خرید بیمه نامه خودداری میکنند و یا با تاخیر پرداخت می‌کنند.

وی افزود: سامانه‌ای برای دور زدن تخلف بیمه گذاران به نام سنهاب طراحی شده است که اگر کسی به شرکت بیمه ای بدهکار است، شرکت بیمه بعدی هم به مشکل آن دچار نشود و در قدم اول تکلیف بدهی قبلی اش را با آن شرکت مشخص کند.

مدیرعامل بیمه ما گفت: نقش بسیار اساسی سرمایه گذاری‌های شرکت‌های بیمه‌ای در کشور قابل مشاهده است و نقش مثبتی در عملکرد و سود دهی آن‌ها ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های بیمه در میان یکدیگر برای گرفتن پرفتو به بیمه گذار بد حساب بیمه نامه می‌فروشد که در گذر زمان این موضوع باغث بروز مشکلاتی می‌شود که هم آن شرکت بیمه و هم صنعت بیمه را دچار مشکلاتی میکند.

بهاری فر خاطر نشان کرد: شرکت‌های فعال در یک صنعت دارای رقابت با یکدیگر هستند، اما نکته‌ای که در این رقابت، کمتر توسط شرکت‌های بیمه‌ای به آن توجه می‌شود، رقابت بر سر سودآوری است نه کسب سهم بیشتر بازار یا کنار زدن رقبا.

 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: