May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۱۴۰
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
0
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی، در ۳۱ استان کشور و ۲۵۱ شهر، زمین مورد نیاز برای ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی معلمان تأمین شده است و ۲۵ هزار فرهنگی واجد شرایط مسکن، در مرحله افتتاح حساب، واریز وجه، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه‌ها هستند.
به گزارش پول نیوز، علی الهیار ترکمن، با اشاره به اهمیت تأمین مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور، بیان کرد: برای تأمین مسکن فرهنگیان، تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی در تاریخ دوم آذر ۹۸ با هدف تأمین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی طی یک دوره ۳ ساله منعقد شد.
این مقام مسئول گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بیش از ۳۱۰ هزار فرهنگی برای بهره‌مندی از مسکن در طرح مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند و طی استعلام‌های لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی شرایط و مشخصات ۷۵ هزار فرهنگی فاقد مسکن از بین ۳۱۰ هزار متقاضی تأیید شد.
۲۵ هزار فرهنگی در مسیر خانه‌دار شدن

وی افزود: با همکاری وزارت راه و شهرسازی، در ۳۱ استان کشور و ۲۵۱ شهر تاکنون، زمین مورد نیاز برای ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی تأمین شده است و ۲۵ هزار فرهنگی واجد شرایط مسکن در مرحله افتتاح حساب، واریز وجه، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه‌ها هستند. در تفاهم‌نامه تأمین مسکن فرهنگیان به جامعه هدف و اولویت واگذاری مسکن به زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، کارکنان بالای ۲۰ سال خدمت و بازنشستگان، توجه ویژه شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: