May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۶۰۸
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
0
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ سه شنبه شب در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور منتشر شد
 

به گزارش پول نیوز دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org منتشر شد. در حال حاضر، لینک دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم تجربی فعال شده است و به مرور لینک سایر دفترچه‌ها هم فعال می‌شود.

داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۰ مجاز به انتخاب رشته شده اند، قبل از آغاز فرایند انتخاب رشته می‌توانند نسبت به دریافت و مطالعه این دفترچه اقدام کنند.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه به مدت پنج روز انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، در کنکور سراسری تعداد یک میلیون و ۸۹ هزار و ۲۰۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. همچنین انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون نیز از همین تاریخ برای متقاضیان آغاز می‌شود.

سامانه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان به منظور اطلاع از وضعیت قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر نیز از امشب در همین سایت فعال شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: