مدیرعامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس:
کد خبر: ۳۵۶۶۷۰
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
0
مدیر عامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت‌های مالی است و همواره نسبت ها و استانداردهای حسابداری را رعایت کرده است.

بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت های مالی است

 

به گزارش پول نیوز، ایمانی اظهار داشت: خوشبختانه با عملکرد خوب و مطلوب مجموعه طی سالها فعالیت، در حال حاضر این بانک به بانکی شفاف در کشور شهرت دارد که علت آن هم وجود همکاران و مدیران معتقد، متعهد و تلاشگر است.

وی ادامه داد: بانک سینا در رعایت استانداردها و ضوابط ناظر بر امور بانکی و حسابداری همواره پیشگام بوده به طوری که اکنون جزو شفاف ترین بانک ها و دارنده کفایت سرمایه مطلوب است و با ساماندهی املاک و فروش املاک مازاد، نسبت دارایی های ثابت و نسبت مطالبات مناسبی را دارا می باشد.

ایمانی تاکید کرد: بانک‌ سینا همواره با ارائه خدمات پیشرفته، مدرن و به روز، به دنبال تامین رضایت تمامی ذینفعان است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا، قابلیت های استان فارس به ویژه شهر شیراز را یادآور شد و گفت: استان فارس همواره جزو 3 استان برتر کشور به دلیل برخورداری از جایگاه معنوی، کشاورزی مدرن و نیروی انسانی توانمند است و انتظار می‌رود تا اقدامات بهتری را برای ارتقاء جایگاه بانک شاهد باشیم.

وی هـــمچنین از موافقت با تأسیس دو شعبه جدید در شهر شیراز و انتقال ساختمان مدیریت منطقه به موقعیتی شایسته تر خبر داد.

گفتنی است: در این جلسه که معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیران بازرسی و حراست نیز حضور داشتند، از زحمات آقای عشقی مدیر قبلی منطقه قدردانی و حکم انتصاب آقای رستگار به عنوان مدیر جدید منطقه به ایشان اعطا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: