کد خبر: ۳۵۹۲۴۶
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
0
بعد از واردات گسترده واکسن، حالا نوبت به واردات ده‌ها میلیون تخم مرغ نطفه دار رسید وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار وارد کشور می‌شود و در قالب کشاورزی قراردادی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.
بعد از واردات گسترده واکسن حالا نوبت به واردات ده‌ها میلیون تخم مرغ نطفه دار رسید
سید جواد ساداتی نژاد در خصوص تأمین جوجه یک روزه با توجه به افزایش قیمت آن، گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۹۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار وارد کشور می‌شود و در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد تا تبدیل به گوشت شود و بتوانیم با استفاده از آن بازار را کنترل کنیم.

بر اساس مصوبه هیئت دولت در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز و آرامش بازار، شرکت سهامی پشتیبانی امور دام موظف شده است در قالب برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی طی ۶ ماهه دوم سال جاری اقدام به واردات تخم مرغ نطفه دار کند.

گفتنی است، مجموعا ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور شده است که ۴۸ درصد واکسن‌های وارداتی در شهریور ماه امسال و در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی وارد و ترخیص شده است. برخی گمانه زنی همزمانی واردات عمده واکسن و همچنین تصمیم اخیر وزارت جهاد کشاورزی برای ورود تخم مرغ نطفه دار جهت بازیابی واحد‌های تولید مرغ را در راستای تغییر دولت و اعمال تغییرات فعال در سیاست خارجی ارزیابی میکنند.
 
منبع: شهر خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: