May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت و گو با پول نیوز مطرح شد؛
کد خبر: ۳۶۰۲۱۲
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
0
مدیر روابط عمومی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبانی که مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود هستند می توانند متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند می باشند.
اصلاح انتخاب رشته سراسری امکان پذیر است
فاطمه زرین آمیزی مدیر روابط عمومی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در خصوص امکان اصلاح انتخاب رشته سراسری گفت: باتوجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ معمولا برخی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود شده و متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند می‌باشند.
 
زرین آمیزی ادامه داد: لذا تنها درخواست‌هایی قابل پذیرش و بررسی هستند که شامل مصادیق اشتباه در انتخاب رشته که در اطلاعیه مورخ ۴/۷/۱۴۰۰ سازمان آمده است، باشد.
 
وی نوضیح داد: این داوطلبان می‌بایست اطلاعیه درخصوص اشتباه درانتخاب رشته رامطالعه و سپس تنها در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی درروز پنج شنبه ۸ مهرماه و درصورتی که در کدرشته محل مورد درخواست دارای نمره باشند قابل بررسی است. نتیجه بررسی تا ۱۴ مهرماه در سامانه مذکور قابل ثبت هست و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی تا ۱۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.
 
زرین آمیزی اظهار کرد: این درخواست‌ها فقط از روش ذکر شده قابل ثبت هست و سازمان سنجش از هیچ طریق دیگری درخواست اشتباه در انتخاب رشته را بررسی نخواهد کرد.
 
وی عنوان کرد: لازم به توضیح است پذیرفته شدگان در این مرحله می‌بایست مطابق برنامه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام در دانشگاه قبولی فعلی اقدام نمایند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان سنجش اذعات داشت: پذیرفته شدگانی که وضعیت آن‌ها در قالب شرایط موارد اشتباه در انتخاب رشته براساس اطلاعیه نیست، باید تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل قبولی برای تغییر رشته یا انتقال و از طریق آیین نامه‌های مربوطه پیگیری نمایند. این موارد قابل بررسی در سازمان سنجش نمی‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: