کد خبر: ۳۶۰۹۰۲
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
0
شرکت نفت CNOOC چین به اکتشاف بزرگی در پایگاه کنلی ۲-۱۰ در خلیج بو‌های دست یافت.
اکتشاف نفتی بزرگ در خلیج بو‌های چین
میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ در "لایژو بی ساگ" در جنوب خلیج بوهای در عمق حدود ۱۵.۷ متری آب واقع شده است.

شرکت CNOOC چین اعلام کرد چاه اکتشافی کنلی ۴-۲-۱۰ در عمق ۱۵۲۰ متر حفاری و کامل شد و به ذخایر نفتی رسید. امکان استخراج روزانه ۵۶۹ بشکه نفت از این چاه وجود دارد.

شو چانگویی، مدیرکل دپارتمان اکتشاف شرکت CNOOC در این باره گفت: اکتشاف موفقیت آمیز میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ نقطه عطفی در اکتشاف میدان نفتی با ذخایر ۱۰۰ میلیون تن در منطقه کم عمیق میادین نفتی بوهای به شمار می‌رود و چشم اندازهای گسترده اکتشاف ساختارهای لیتولوژیکال در بوهای را نشان می‌دهد و اهمیت زیادی به عنوان راهنمایی برای اکتشاف در حوزه‌های جغرافیایی مشابه دارد.

بر اساس گزارش ریگ زون، وانگ دونگ جین، رییس هیات مدیره این شرکت گفت: CNOOC نقش پیشرو در اکتشاف نفت و گاز را با قاطعیت به دست خواهد گرفت و اکتشاف میادین نفت و گاز بزرگ و متوسط را به عنوان هدف دنبال می‌کند و به عمیق کردن آشنایی جغرافیایی و نوآوری فناوری ادامه داده و فعالانه افزایش ذخایر نفت و گاز و تولید را اشاعه خواهد داد و به توسعه کیفی شرکت کمک می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: