May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۵۴۳
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای تکریم و ارزش گذاری به قشر معزز کارفرمایان و صنعتگران کشور در ششمین نمایشگاه ایران فارما حضور دارد.
حضور سازمان تامین اجتماعی در ششمین نمایشگاه ایران فارما
به گزارش اداره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی اظهار داشت: در غرفه سازمان تامین اجتماعی ضمن عرضه محصولات فرهنگی و بیمه‌ای (شامل کتاب، کتابچه، بروشور و لوح فشرده آموزشی و ...)، کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی نیز پاسخگوی سوالات بیمه‌ای شرکت کنندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه توجه به جایگاه شامخ کارفرمایان و صنعتگران در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور نقش خاص و ویژه دارد، اظهار داشت: این عزیزان در عرصه کار و اشتغال و تداوم حیات بیمه‌های اجتماعی مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه استفاده از لگوی سازمان تامین اجتماعی بر روی مستندات نمایشگاه بیانگر همکاری و مشارکت در این نمایشگاه است، گفت: غرفه تامین اجتماعی در راستای اطلاع‌رسانی بیمه‌ای و تقویت ارتباط چهره به چهره با صنعتگران و کارفرمایان، فرهیختگان و اساتید برپا شده است.

ششمین نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های صنعت دارویی کشور و افزایش فرصت‌های صادراتی، طی روز‌های ۱۹ الی ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می، شود و شرکت‌های دارویی تابعه سازمان تأمین اجتماعی نیز با نمایش محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: