کد خبر: ۳۶۳۱۵۱
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
0
معاون رئیس جمهور در امور مجلس از موافقت دولت برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان خبر داد.
دولت موافق اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان است
محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی‌هایی که بین معلمان وجود دارد موضع شفاف دولت نسبت به اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان چیست، گفت: دولت به هیچ عنوان با اصل لایحه رتبه‌بندی مخالف نیست.

وی افزود: با وجود اینکه این لایحه را دولت قبلی ارائه کرده، اما دولت سیزدهم کاملا از نظام رتبه‌بندی معلمان حمایت می‌کند، فقط انتظار ما از نمایندگان این است که این لایحه به طرحی جدید تبدیل نشود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس ادامه داد: انتظار داریم این لایحه در همان سقفی که مورد تأیید است، به تصویب برسد تا مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی نیز نباشد و شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا رقم مورد توافق برای اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بله، ما موافق اجرای لایحه رتبه بندی تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: