کد خبر: ۳۶۳۱۷۶
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
0
در تحلیل‌های گذشته پیش بینی بیتکوین از کانال ۵۰ هزار دلار به سمت ۶۰ هزار دلار ارائه شد که در آن ویدئو به موارد تاثیر گذار بر روی قیمت بیت کوین اشاره شد.
در مصاحبه با وحید مسعودی تحلیلگر بازار ارز دیجیتال، آینده بیتکوین صعودی پیش بینی شد. در تحلیل‌های گذشته پیش بینی بیتکوین از کانال ۵۰ هزار دلار به سمت ۶۰ هزار دلار ارائه شد که در آن ویدئو به موارد تاثیر گذار بر روی قیمت بیت کوین اشاره شد.

وی افزود: نکته اصلی در تحلیل این است که ما بدانیم با چه روشی تحلیل کنیم و نقاط حساس بازار را بدست آوریم.   این نقاط حساس دقیقا نقش حیاتی در تحلیل دارند. یعنی اگر سرمایه گذاران،   این نقاط را پیدا کنند، نصف مسیر را طی کرده اند.
 

تحلیلگر بازار ارز دیجیتال اظهار کرد: این نقاط به دلیل واکنش‌های فراوانی که در بیتکوین ایجاد کرده اند، انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک هم جزء نقاط کلیدی محسوب شوند و بازار را به عقب یا جلو هدایت کنند.

مسعودی گفت: برای درک بهتر این نقاط، ویدئوی تحلیلی را مشاهده کنید تا هدف‌های بیتکوین در آینده، برای شما نمایان شود و درک بهتری از این نقاط داشته باشید.

وی ابراز کرد: بیت کوین با توجه و نیروی عرضه و تقاضا افت و رشد‌هایی را خواهد داشت، ولی همه به دنبال این نکته هستند که این رشد و افت‌ها تا کجا ادامه دارند به همین دلیل افراد، روش‌های تحلیلی گوناگونی دارند تا آینده آن را بتوانند پیش بینی کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: