کد خبر: ۳۶۳۹۰۱
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
0
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴۹ درصد، رشد داشته است.
رشد ۲۴۹ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن
علی خورسندیان اظهارکرد: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی که در ۷ ماهه سال گذشته در حدود ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده در همین بازه زمانی در سال جاری به رقم ۱۰۸ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال رسیده است.

وی همچنین از افزایش میزان وصول مطالبات در این بانک خبر داد و گفت: بنا بر گزارش عملکرد ۷ ماهه امسال، میزان وصول مطالبات، علیرغم تداوم رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر کسب و کار‌ها و محدودیت‌ها و مشکلاتی که تحریم‌ها بر فضای اقتصادی و بانکی کشور تحمیل کرده است، از افزایش ۹۶ درصدی برخوردار است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به رشد ۹۲ درصدی در میزان پرداخت‌های این بانک به واحد‌های صنعتی و معدنی تصریح کرد: با عملکرد مناسب مجموعه بانک صنعت و معدن در بخش ستاد و به خصوص شعب این بانک در افزایش مانده سپرده‌های چهارگانه و رشد ۸۳ درصدی در این شاخص، توانستیم عملکرد مناسبی در بخش اعطای تسهیلات داشته باشیم و با وجود محدودیت منابع به بخش زیادی از تعهدات خود عمل نماییم و قدم‌های مثبتی در افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال کشور برداریم.

خورسندیان همچنین از افزایش ارائه خدماتی همچون صدور ضمانتنامه‌های ریالی در این بانک سخن گفت و افزود: میزان صدور ضمانتنامه‌های ریالی در مدت ۷ ماهه امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۵۶ درصدی را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: