در این نشست دکتر محمد جواد آقاجری مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمهای به بیان چالشها و آسیبهای فرا روی شبکه فروش
بیمه پرداخت.
وی در ادامه بر اتخاذ تدوین و اجرای سیاستهای مشخص با اعمال شاخصها و معیارهای مناسب در فرایند جذب و پذیرش نماینده بیمه و همچنین تدوین و اعمال الگوریتم نظارت مستمر و جامع بر نحوه عملکرد و عملیات بیمه گری شبکه فروش تابعه و توسعه زیرساختهای الکترونیکی و نرم افزارهای عملیات بیمه گری و ارائه خدمات بیمهای بصورت برخط تاکید کرد.
همچنین در این نشست، لزوم یکپارچه نمودن تشکلها و انجمنهای صنفی نمایندگان بیمه در قالب یک اتحادیه سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر انجام جلسات هماهنگی و ایجاد ارتباطات مناسب فیمابین نهاد ناظر و شرکتهای بیمه با تشکلهای صنفی به عنوان بازوی اجرایی و فکری شرکتهای بیمه تاکید شد.
در پایان، تعدادی از مدیران شبکه فروش بیمه با بیان مسائل و مشکلات مطروحه، راهکارها و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کردند.