April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۵۷۹
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
0
صبح امروز به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با شبکه فروش بیمه و همچنین تبیین سیاست‌های نظارتی بیمه مرکزی در این حوزه، نشست هم اندیشی با حضور دکتر آقاجری و مدیران شبکه فروش شرکت‌های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای با مدیران شبکه فروش شرکت‌های بیمه
در این نشست دکتر محمد جواد آقاجری مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای به بیان چالش‌ها و آسیب‌های فرا روی شبکه فروش بیمه پرداخت.

وی در ادامه بر اتخاذ تدوین و اجرای سیاست‌های مشخص با اعمال شاخص‌ها و معیار‌های مناسب در فرایند جذب و پذیرش نماینده بیمه و همچنین تدوین و اعمال الگوریتم نظارت مستمر و جامع بر نحوه عملکرد و عملیات بیمه گری شبکه فروش تابعه و توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و نرم افزار‌های عملیات بیمه گری و ارائه خدمات بیمه‌ای بصورت برخط تاکید کرد.

همچنین در این نشست، لزوم یکپارچه نمودن تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه در قالب یک اتحادیه سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر انجام جلسات هماهنگی و ایجاد ارتباطات مناسب فیمابین نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه با تشکل‌های صنفی به عنوان بازوی اجرایی و فکری شرکت‌های بیمه تاکید شد.

در پایان، تعدادی از مدیران شبکه فروش بیمه با بیان مسائل و مشکلات مطروحه، راهکار‌ها و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: